Формула успіху

Правила ведення бізнесу від Есте Лаудер 


Хто така Есте Лаудер, зараз знають більше ніж в 100 країнах світу. І цьому успіху вона завдячує лише своїм старанням, наполегливості та невгамовній силі духу. "Наймогутнішими зі всіх міфів — це ті, які обіцяють формулу миттєвого успіху. За успіхом стоїть непосильна ноша: постійна робота, пильна увага, недосипання, болі в сердці". Просто вона дуже вірила в свою мрію. І тому змогла, почавши з сімейного рецепту крему, створити потужний сімейний бізнес з річним обертом продаж у $15 млрд.

Її називають "титаном бізнесу ХХ століття" і однією з найбагатших жінок Америки. Головними цінностями її імперії були родина, дім та діти. Бізнес Estee Lauder можна назвати яскравим прикладом родинного бізнесу, 91% голосів акціонерів якого належать і до сьогодні родині.

У 1998 році Есте Лаудер стала єдиною жінкою, яка була включена до рейтингу 20 найгеніальніших і найвпливовіших бізнесменів століття журналу "Тайм".

Есте Лаудер (Estee Lauder) народилась у 1910 році в Нью-Йорку. Вона заснувала бізнес, який контролює 45% косметичного ринку в США. Завоювання ринку вона розпочала не через виготовлення парфумів, так як це зробили попередники, а шляхом виготовлення ароматизованого масла, мила та кремів. Сьогодні формули успішного ведення бізнесу від Есте Лаудер будуть схожими на звичайні механізми просування товару, що використовують багато підприємств. Але в середині минулого сторіччя це були шедеври успіху і шлях до постійного росту продаж.

Продаючи товар через магазини роздрібної торгівлі Есте Лаудер постійно спостерігала за торговими представниками, розташуванням товару, знаходилась серед своїх клієнтів і вивчала їх поведінку та вподобання. "Я пропонувала зробити макіяж кожній жінці, котра зупинялась біля прилавку, щоб подивитися на продукцію, — згадує Есте Лаудер. — Я хотіла показати їй, що трихвилинний макіяж може змінити її життя". І все це вона робила з чаруючою посмішкою, з властивими їй прекрасними манерами.

Вона помітила, що зайшовши у магазин клієнти дивляться спочатку на право і тому намагалась розташовувати свій товар в цьому місці. Вона обирала освітлення та розташування дзеркал таким чином, щоб створювати ексклюзивні та комфортні умови для клієнтів, що підштовхує до імпульсивних покупок. "Якщо я вірю в щось, — говорила Есте, — я обов'язково продам це".
Не маючи значних коштів на рекламу, Есте Лаудер вирішила сама просувати товар. Вона роздавала безкоштовно пробники з парфумами, кремами та помадою, що на той момент викликало сміх у конкурентів і здивування у споживачів. Есте Лаудер свято вірила, що "чим більше віддаєш, тим більше Бог поверне". І, в результаті, це стало найуспішнішою маркетинговою стратегією.


 У Есте Лаудер була власна формула успіху та ряд правил ведення бізнесу:
                                                             
1. Головне — вірно обирати місце
14. Добре навчайте продавців

2. Не пишіть гнівних листів
3. Не шкодуйте вівса для коней
4. Завжди зберігайте свій імідж
5. Слідкуйте за конкурентами
6.Розділяй та володарюй Навчайтеся говорити "ні"
7. Довіряйте своєму внутрішньому голосу
8. Закон жорстокий, але це закон
9.Визнавайте свої помилки
10. Записуйте все
11. Наймайте кращих спеціалістів
12. Долайте перешкоди
13. Давайте кредити завжди, коли це можливо





Білл Гейтс
Стівен Пол Джобс 
Масару Ибука и Акио Морита
Віктор Михайлович Пінчук
Адам Сміт

10 комментариев:

  1. Для майбутніх бізнесменів - те що треба!

    ОтветитьУдалить
  2. огооооо!) знала про марку , але не про неї саму! дуже цікаво. Вона молодчина!

    ОтветитьУдалить
  3. Багато нової інформації)
    Цікаво читати

    ОтветитьУдалить
  4. дуже цікава інформація,особисто для себе дізналась багато нового

    ОтветитьУдалить
  5. Напутствующая информация.Спасибо.)Узнал много интересного.

    ОтветитьУдалить